پیمایش خطالراس بدر -پریشان به مناسبت گرامیداشت پنجمین سالگرد زنده یاد سامان نعمتی

به مناسبت پنجمین سالگرد سامان نعمتی ۴ نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر روز ۲۸ تیر، خط الراس بدر به پریشان را پیمایش نمودند.

سامان نعمتی عضو گروه قاجر که در سال ۱۳۸۷ در نانگاپاربات برای همیشه جاودانه شد.

قله بدر
قله پریشان

گزارش برنامه
روز جمعه ۲۸ تیر ماه همراه سه نفر از همنوردان، ساعت ۵:۱۵ از قروه به سمت روستای پیر سلیمان حرکت کردیه و ساعت ۵:۴۵ به آنجا رسیده و راهی پناهگاه بدر شدیم
ساعت ۶:۳۰ به پناهگاه بدر رسیده پس از چند دقیقه استراحت به سمت قله حرکت کردیم .
ساعت ۸:۱۵ به قله بدر رسیده و پس از گرفتن عکس و خوردن صبحانه ،از خط الراس به سمت کوه پریشان به راه افتادیم.
پس از پشت سر گذاشتن خط الراسی که بدر را به پریشان متصل می کرد صعود به قله پریشان را آغاز نموده و در
 ساعت ۱۱:۱۵ به قله پریشان رسیدیم پس از گرفتن عکس به سمت پناهگاه پریشان به راه خود ادامه دادیم.
پس از استراحتی در پناهگاه راهی قروه شدیم.
گزارش از: مهدی عباسی

تاریخ اجرای برنامه: ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۲
شرکت کنندگان آقا: میثم ایرانپور، ادیب خالدیان، محمدسعیدحنیفی، مهدی عباسی (سرپرست)